תקנון
בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:
1. החברה OVERLOVE ח.פ : 039575642
2.האתר - אתר האינטרנט www.overlove.co.il
3. הבגדים - הבגדים המופיעים באתר ומוצעים למכירה.
4. זמן אספקת הסחורה:
אספקה באמצעות דואר שליחים: עד 7 ימי עסקים מעת אריזת ההזמנה.
5.יום אספקת הסחורה- היום בו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש אותו ציינה המזמינה.
6. כתובת למשלוח דואר - הכתובת אשר נרשמה ע"י המזמינה בטופס ההזמנה ככתובת למשלוח הזמנות.
7. המועד המבוקש לאספקת הסחורה
8. יום ביצוע ההזמנה - היום בו אושרה העסקה ע"י חברת האשראי שהזינה המזמינה בטופס ההזמנה. ימי עסקים -אינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.
9. המחירים באתר עשויים להיות שונים מהמחירים בחנות הדגל אשר נמצאת בדיזינגוף 125 ת"א (גבוהים ו/או נמוכים) וייתכנו מבצעים/ הטבות אשר יתקיימו במסגרת האתר ולא במסגרת חנות הדגל ולהיפך
10. יש להקפיד לעיין ולהתעדכן בתנאי השימוש מעת לעת. הפעילות באתר מהווה הסכמה מצד המשתמשת לתנאי השימוש המפורטים להלן, ללא כל הגבלה או הסתייגות, ותנאים אלו עשויים להשתנות מעת לעת ,לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, ולמשתמשת לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה בקשר לכך.
הוראות כלליות
1. האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת בגדים מעוצבים ומיוצרים ע"י חברת OVERLOVE ומנוהל על ידה
2. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשרות הלקוחות של OVERLOVE במייל info@overlove.co.il או בטל: 050-7747495
3. הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מאשרת תקנון זה, הוראותיו ותנאיו.
4. OVERLOVE שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא כל צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
5. מחירי המוצרים כוללים מע"מ על פי הדין.
6. תמונות המוצרים המוצגות באתר הנן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את הנהלת האתר. עם זאת, מוסכם ומובהר, כי OVERLOVE תעשה את מיטב יכולתה כדי להציג בפני לקוחותיה תמונות מדויקות ככל האפשר.
7. יובהר ויודגש כי OVERLOVE אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים שתמונותיהם מופיעות באתר.
8. הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. הנהלת האתר רשאית בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
9. כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות באתר ולא ישמשו בפרשנות התקנון.
10. המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות; במידה והנך קטין (מתחת לגיל 18) או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, הנך נדרש לידע את הוריך ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלך ("ההורים") בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת האתר. על ההורים חלה אחריות ליידע את הקטינים המעוניינים לגלוש באתר בדבר התקנון וכן לפקח על פעילות הקטינים בכדי שהקטינים יפעלו על פי תנאי תקנון זה. כל פעילות אשר תבוצע על ידי הקטינים באתר מהווה הסכמה של הקטינים ו/או ההורים לאמור בתנאי התקנון.
11. המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף.
12. המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני פעיל ברשת האינטרנט
הרשמה לאתר וביצוע הזמנות
1. רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוח רשום או כזה שבחר להתחבר כאורח באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי לביצוע ההזמנה.
2. הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוח כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה.
3. על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. יש להקפיד על מילוי פרטים מדויקים ועדכניים.
ייווצר חשבון זמני אליו יוזן הקרדיט. במידה והלקוח מעוניין בהחזר כספי וזכאי לו ע"פ תקנון משלוחים והחזרות, ההחזר יינתן על חשבון הקרדיט.
4. עם ביצוע ההזמנה ע״י הלקוח תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע״י חברות האשראי, תישלח הודעה ללקוח שתיידע אותו שהעסקה אכן אושרה.
5. פרטי ההזמנה כפי שהזין הלקוח בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות דרך הפעולה.
6. במקרה בו לא אושרה העסקה ע״י חברת האשראי, יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה על כך והוא יתבקש למסור אמצעי תשלום אחר.
7. אישור פעולת הרכישה מותנה בזה שהמוצר אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. עם זאת, במידה ולא צוין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת במכירת המוצר, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם ללקוח ו/או לצד ג'. האמור הינו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוח כל סכום ששילם במידה ואכן שילם לחברה, ו/או תבטל החברה את החיוב במידה ובוצע. יש להבהיר כי ייתכנו מצבים בהם על אף שמוצר מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה וללקוח לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי הלקוח.
8. כל לקוח יהיה רשאי להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה – אך היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוח יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוח.
9. יודגש כי החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה שביצע לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי.
10. הנך מאשרת לאובר לאב ו/או למי מטעמה לשלוח לך מידע ודברי פרסומת בדבר מבצעים, מוצרים ו/או שירותים בהודעה אלקטרונית ו/או במשלוח מסרונים ו/או במשלוח דואר לכתובתך ו/או באמצעות פקסימיליה. מובהר כי תהיי רשאית להודיע לאובר לאב בכל עת על סירובך לקבל מידע ו/או דבר פרסומת.
ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים
- האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: החוק).
החזר כספי יינתן כאשר הפריט עולה על סכום 50 ש"ח
החזר כספי תקף למשך 48 שעות מרגע קבלת הפריט - בידי המזמין (ולא הנמען) לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן: כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. האתר שומר לעצמו את הזכות לגבות דמי ביטול בגובה של 5% מהסכום.
* ניתן להחזיר את המוצר - שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות מחוברת לאזיקון - תוך 14 יום מקבלתו כנגד זיכוי למימוש בקנייה הבאה
* ביטול ההזמנה לפני שליחת החבילה ללקוח לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק, עד 48 שעות מיום קבלת המוצר.
* במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין ולאחר קבלת הסחורה במחסני החברה, יינתן זיכוי כספי מלא, עד 48 שעות. התשלום עבור המשלוח ינוכה מסך הזיכוי. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).
* החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שהוחזרה.
- לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות
- החזרות והחלפות יתבצעו בתנאי שהמוצרים יוחזרו ללא פגם, באריזתם המקורית ומבלי שנעשה בהם שימוש. מוצרים שנמכרים באריזה ממותגת חייבים לחזור באריזתם כאשר היא שלמה ולא נפתחה. במידה ומוצר נמכר במארז, יש להחזיר את המארז בשלמותו על כל חלקיו ומבלי שנעשה בו שימוש.
- לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת צ'ק בתיאום מול שירות הלקוחות.
- מול מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל והלקוח הביע עניין להחזירם -במידה ויבקש הלקוח לקבל החזר כספי, שווי ההחזר יהיה שווה לסכום המקורי ששילם. מוצרים שנרכשו בסייל ניתנים להחזרה עד 14 ימים מיום הרכישה.
- זיכוי עבור פריטים שנקנו בסייל יוחזרו על ידי הלקוח, יועבר בתוך כ-3 שבועות מרגע הגעת הפריטים אל מחסני החברה או סניפי הרשת.
- אם בשל חוסרים במלאי, יוזמנו פריטים שלא יימצאו במחסן - יזוכה הלקוח.
אספקה ומשלוחים
1. אספקת המוצר ללקוח מבוצעת באמצעות חברות שליחויות, במסגרת זמן ההספקה שהובטח במעמד המכירה.
2. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת המוצר שבחר הלקוח לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.
3. משלוח עד הבית יבוצע בתיאום מראש, טרם מסירת ההזמנה, ועד 5 ימי עסקים. במידה ומדובר על יישובים רחוקים - יישובי הערבה, אילת, יישובים מעבר לקו הירוק ויישובים ברמת הגולן - החברה לא תוכל להתחייב להגעה עד 5 ימי עסקים.
4. במידה וכתובת המשלוח נמצאת ביישובים אליהם חברת השליחים אינה מגיעה, ההזמנה תישלח באמצעות דואר רשום.
5. החברה אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח השונות.
6. האפשרות להזמין מהאתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של חברת המשלוחים. החברה רשאית אך לא מתחייבת לספק את השירות גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. לכן גם אם הזמנה כזו התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת החברה לספקה.
8. מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על מוצרים שאזלו מהמלאי.
9. ההזמנה תסופק לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שקליטת ההזמנה נעשתה בטווח זמני העסקה כפי שהם מוגדרים בדף המוצר המבוקש, בתנאי שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל, ובתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה.
10. בחגים, מועדים ואירועי מכירות המוניים ייתכנו עיכובים בזמני השילוח.
אחריות החברה
1. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שייגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה - תהא עילת התביעה אשר תהא - לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
2. נפלה טעות קולמוס בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
3. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
4. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר שאינו בהתאם להוראות שעל גבי התווית.
5. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה - אירועי "כוח עליון", כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, עיכובים שנגרמים עקב דואר ישראל/חברות שליח/כל גורם אחר שאינו קשור לחברה, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
6. הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור כי המוצרים שרכש באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, הוא מוזמן לפנות לשירות הלקוחות, והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.